cepat klik..blink ..blik..yeeeea

Pengikut setia mama farrah putri

Thursday, June 13, 2013

haida hafiz cantik di umur 31

 Noor Haida Mohd Idris @ haidahafiz  
HAIDA HAFIZ
 sekarang nih cun betul
source image: google & instagram haida hafiz
 dulu taula dia ada nyanyi dengan senario-zapin usik mengusik.. agaknya masa tu umur dia 18
cer baca haida bangkit article

sekarang dah umur 31
WOW
i follow insta die
umang ai..cun melecun..

kita yg perempuan tgk pon tau betapa cantiknye dia di umur 31 
macam terkena betul artikel perempuan sempurna cantik di umur 31
tak bohong
xcaya pi jenguk instagram die->

haidahafiz
dia muncul balik sekarang lepas kembali solo dlm hidup...anak dh umur 7-8thn rasanya..
mantop betulla mak orang ni..anak dara pun tak melecun gini..
susah aku nak wat entry pasal retis
tapi sekarang dh zaman keek , insta ni
keje dok follow live update dr retis..
lately ni follow izzue islam & wifey nye tu..beruntung awin tu..serius #cemburu
tgu next entry la kut rajin

tak tahula apa rahsia cantik haida hafiz ni dia..kalau ikut instagram katanye  
keadaan & waktu yang mematangkan

tp mmg dok nengok balik kat youtube zapin usik mengusik senario tu mmg nampak jauh sekarang nih cantik
tak caya cuba la tengok
 DULU
 
 

 HAIDA HAFIZ sekarang yang sangat cantik
 kan...cantik kan
pic sumber instagram haida
pi jenguk insta die tak puas mata memandang



sekarang dgn lagu baru
5 tahun sahaja
(dah trend sekarang perempuan tua (bukan sebarang tua tau) & lelaki muda)



 

source image: google & instagram haida hafiz
MOTIF 
upload entry pompuan sempurna cantik di umur 31

HAPPY BIRTHDAY TO me


10 jun 1982 - 10 jun 2013
31 tahun sudah
har har har

4 comments:

  1. betul lar..ade sesetengah orang..maik tua makin cantik..eerr..saye nak masuk 31 dah ni..apesal tak rase cantik gak..tak boleh jadi nih..heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sempatla lagi aty..now demam collagen & vit C .. try la amik supplement.. dulu muda2 zman xdak duit sgt...zaman penat study... lar ni meh invest tuk kecantikan...suami jugak yg untung..bkn tuk org laen

      Delete

klik entry terdahulu ye.... : )

get this widget here