cepat klik..blink ..blik..yeeeea

Pengikut setia mama farrah putri

Sunday, February 13, 2011

teratak kami (progress 13 februari 2011)


minggu ni takde nak jalan mana2..penat sbb last week cuti CNY byk berjalan.next week plak nak ke bandung..kena la berehat ye tak..en suami pon demam minggu ni

hehehe mama lom berkesempatan la nak upload pic gi ICT, ikea, & jalan dekat melaka tu.ntah bile la ek..malas betul memandangkan laptop mama tu dah bengong sgt, ni pon pinjam papa punye laptop...ntah bila dpt beli yang baru (wink*wink*)
"
"
"
inilah kemajuan terkini teratak kami (progress 13 februari 2011), ehehe macam xlama je lagi siap
PREPARATION
_nop_
masuk je kosong2
no budget
budget dh lari atas masalah peribadi
kui kui...
ade ke org msk umah tak pasang grill
aku ler tu

2 comments:

  1. salam irma..
    aku baru jumpa ko nye blog ni.yang aku ada cupcakes tu..

    btw,thanks atas doa sebelum ni n share2 pengalaman dgn aku.siannya,mbr opis ko.besar sungguh pahala die kan.smpi 10x hilang anak.

    hehe..aku suka la rumah ko.design luar pun da cantik. =) sok2 aku balik jb,ko pun da pindah,aku dtg jenguk la ek

    ReplyDelete
  2. opss... aku tak perasan komen ni...dtglaaa, xpindah lagik ni...rumah skrg pon kami alu2kan...

    ReplyDelete

klik entry terdahulu ye.... : )

get this widget here