cepat klik..blink ..blik..yeeeea

Pengikut setia mama farrah putri

Thursday, September 26, 2013

la tahzan ~give up


YA ALLAH jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku, berikan aku keyakinan bahawa takdirMu adalah lebih baik dari apa yang aku ingin dan impikan
 
 
irma
down 
+
stress
 
sabarlah duhai hati... 
cabaran mencari rezeki yang halal
bukan mudah kita nak puaskan hati semua orang
malah hati kita sendiri pun
 
kalau aku give up
adakah jalan keluar
 
HELP
 
padaMu ku pohon
 
 
 

Thursday, June 13, 2013

haida hafiz cantik di umur 31

 Noor Haida Mohd Idris @ haidahafiz  
HAIDA HAFIZ
 sekarang nih cun betul
source image: google & instagram haida hafiz
 dulu taula dia ada nyanyi dengan senario-zapin usik mengusik.. agaknya masa tu umur dia 18
cer baca haida bangkit article

sekarang dah umur 31
WOW
i follow insta die
umang ai..cun melecun..

kita yg perempuan tgk pon tau betapa cantiknye dia di umur 31 
macam terkena betul artikel perempuan sempurna cantik di umur 31
tak bohong
xcaya pi jenguk instagram die->

haidahafiz
dia muncul balik sekarang lepas kembali solo dlm hidup...anak dh umur 7-8thn rasanya..
mantop betulla mak orang ni..anak dara pun tak melecun gini..
susah aku nak wat entry pasal retis
tapi sekarang dh zaman keek , insta ni
keje dok follow live update dr retis..
lately ni follow izzue islam & wifey nye tu..beruntung awin tu..serius #cemburu
tgu next entry la kut rajin

tak tahula apa rahsia cantik haida hafiz ni dia..kalau ikut instagram katanye  
keadaan & waktu yang mematangkan

tp mmg dok nengok balik kat youtube zapin usik mengusik senario tu mmg nampak jauh sekarang nih cantik
tak caya cuba la tengok
 DULU
 
 

 HAIDA HAFIZ sekarang yang sangat cantik
 kan...cantik kan
pic sumber instagram haida
pi jenguk insta die tak puas mata memandang



sekarang dgn lagu baru
5 tahun sahaja
(dah trend sekarang perempuan tua (bukan sebarang tua tau) & lelaki muda)



 

source image: google & instagram haida hafiz
MOTIF 
upload entry pompuan sempurna cantik di umur 31

HAPPY BIRTHDAY TO me


10 jun 1982 - 10 jun 2013
31 tahun sudah
har har har

Thursday, June 6, 2013

our journey to jannah 6.6.2008 - 6.6.2013 (5th wedding anniversary)

 6.6.2008
ajax & irma
5th anniversary our journey to jannah 6.6.2013 syukur Alhamdullillah~ 
 Segala puji dan syukur hanya bagi Allah swt yang telah menyusun dan mengizinkan takdir menemukan hati-hati kami dan kemudiannya menyatukannya dengan ikatan yang menenangkan. 
May our marriage continue to be blessed by Allah with sakinah, mawaddah & rahmah- Insha Allah

 imani jadi photographer mama & papa
tq imani

 kata-kata dari kekasih, sahabat & suamiku dunia & akhirat (Insha Allah)


 imani nak jugak ada dalam pic


 memori baru kawen


 sebenarnya aku isteri dia
 awak buchuk saya

sekarang dh malas sgt nak hapdet blog..
maybe sbb musibah yg baru menimpa.
ujian datang tak di duga tp kupanjatkan syukur dpt mengharunginya dgn tabah dan di bantu en suami, adik, mama papa, ahli keluarga, sahabat baik & rakan pejabat...
hanya kalian yang tahu siapa kalian..

moga aku tabah untuk menghadapi 12 purnama yg suram ini..
itu AKU JANJI aku

tapi aku tahu..dr titik itu muncul sinar pembuka jalan..
yelah kalau tak jatuh tak rasa sakitnya..
kalau tak susah tak tahu sedapnya senang tu
kalau dah buntu...baru tahu ada yang masih kasih..
yang memberi aku semangat, ruang, peluang dan kesempatan.

Sekali lagi aku panjat syukur.

kita merancang...yang terbaik
tapi 
Allah beri lagi terbaik

doakan aku dipermudahkan perjalanan ini

wahai hati..
bertabahlah
usai sudah fasa tangisan itu
bangkitlah jiwa
besarkan hati 
kentalkan semangat
aku pasti berjuang
itu janji aku

-AKU-

Friday, April 26, 2013

follow us in instagram irmafittaputri , facebook fanpage IrmaputriCupcake and keek irmaputri

follow jom-->
  irmafittaputri instagram.


 keek irmaputri
 

salam 1 malaysia beb..
lama takhapdet 2-2 blog..kekangan masa..
n mood tak kunjung tiba..
now layan insta je
MOTIFF??
kat sini byk upload pic imani aka farrah aka aa lah.. aktiviti harian ..bende2 merepek2..hatta mix tepung bancuhan pon den insta.. best2 sbb guna mcm2 application nk edit pic..
takyah la nk susah2 guna photoshop..next time ade kesempatan kita share application yg best2..
kalau nak cari pic cupcake/cake/puding/personalizedlabel/candybuffet kami search saje #irmaputricupcake

sila explore instagram
#irmaputricupcake

hokeay!!!

kalau facebook plak

fanpage-personal blog kami
 sila like..like...like...like.. (time kacih ye)

kalau nak layan imani buchuk..
jengok la keek yg masih muda remaja...xsempat explore lg..
(psttt jgn lupa subscribe)


hokeay meh la layanzzzz
nxt time kita bg entri 1-1..byk hutang extry..especially trip ke sabah...& all the cupcake event ..
daaa

doakan yg terbaik untuk kami

keek:               http://www.keek.com/irmaputri

doakan yg terbaik untuk kami

pic dekat instagram---> LAYANzzzzzzz









klik entry terdahulu ye.... : )

get this widget here