cepat klik..blink ..blik..yeeeea

Pengikut setia mama farrah putri

Thursday, June 6, 2013

our journey to jannah 6.6.2008 - 6.6.2013 (5th wedding anniversary)

 6.6.2008
ajax & irma
5th anniversary our journey to jannah 6.6.2013 syukur Alhamdullillah~ 
 Segala puji dan syukur hanya bagi Allah swt yang telah menyusun dan mengizinkan takdir menemukan hati-hati kami dan kemudiannya menyatukannya dengan ikatan yang menenangkan. 
May our marriage continue to be blessed by Allah with sakinah, mawaddah & rahmah- Insha Allah

 imani jadi photographer mama & papa
tq imani

 kata-kata dari kekasih, sahabat & suamiku dunia & akhirat (Insha Allah)


 imani nak jugak ada dalam pic


 memori baru kawen


 sebenarnya aku isteri dia
 awak buchuk saya

sekarang dh malas sgt nak hapdet blog..
maybe sbb musibah yg baru menimpa.
ujian datang tak di duga tp kupanjatkan syukur dpt mengharunginya dgn tabah dan di bantu en suami, adik, mama papa, ahli keluarga, sahabat baik & rakan pejabat...
hanya kalian yang tahu siapa kalian..

moga aku tabah untuk menghadapi 12 purnama yg suram ini..
itu AKU JANJI aku

tapi aku tahu..dr titik itu muncul sinar pembuka jalan..
yelah kalau tak jatuh tak rasa sakitnya..
kalau tak susah tak tahu sedapnya senang tu
kalau dah buntu...baru tahu ada yang masih kasih..
yang memberi aku semangat, ruang, peluang dan kesempatan.

Sekali lagi aku panjat syukur.

kita merancang...yang terbaik
tapi 
Allah beri lagi terbaik

doakan aku dipermudahkan perjalanan ini

wahai hati..
bertabahlah
usai sudah fasa tangisan itu
bangkitlah jiwa
besarkan hati 
kentalkan semangat
aku pasti berjuang
itu janji aku

-AKU-

2 comments:

  1. so sweet kad tu
    cair bc apatah lg lah kau kan.hehe.

    hepi anniversary irma dan ajax
    semoga cinta trus bsemi,kekal bahagia ke syurga.insyaallah ;)

    ReplyDelete

klik entry terdahulu ye.... : )

get this widget here